Populaire trainingen:

Er zijn geen vervelende klanten... 
Basis communicatie.
Lees verder..

Van je collega's moet je het hebben...!
Collegialiteit en omgaan met kritiek (feedback)
Lees verder..

Opzij, opzij opzij...
Time Management.
Lees verder..

Zoeken

  Search  


Iedereen kan op zijn tijd wel wat ondersteuning gebruiken. Dit kan zijn bij vraagstukken over bedrijfsstrategieën tot aan persoonlijke ontwikkeling. 

Soms is één goed gesprek al meer dan voldoende en soms is er meer gewenst. 

Bij ons begint het gesprek of traject met twee vragen: 

    -  Wat wilt u bereiken, wat is uw doel?

    -  Wat wilt u niet meer, waar wilt u vanaf? 

Alleen op deze manier kunt u toetsen of U krijgt wat u nodig heeft. Vanuit onze kennis en ervaring passen wij onze vaardigheden toe om tot dat doel te komen. 


Enkele voorbeelden van coachinggesprekken zijn:

  • Vraagstukken rond strategie, leidinggeven, loopbaan, versterking van positie en persoonlijk functioneren. 
  • Vraagstukken rond het ondernemen, marketing en sales, samenwerken, opvolging en hoe effectief leiding te geven in het eigen bedrijf.
  • Vraagstukken waarin presteren centraal staat:
 Het ontwikkelen van persoonlijke competenties
 en vaardigheden, het verbeteren van persoonlijke performance, het verbeteren van team prestaties, het verbeteren van de prestaties van de organisatie als geheel. 
  • Vraagstukken rond werk/prive balans,
 vraagstukken rond zingeving, algehele persoonlijke ontwikkeling, vraagstukken rond relaties etc

Wilt u meer informatie over onze werkwijze, neem dan vrijblijvend contact met ons op.



 Home  Contact