Populaire trainingen:

Er zijn geen vervelende klanten... 
Basis communicatie.
Lees verder..

Van je collega's moet je het hebben...!
Collegialiteit en omgaan met kritiek (feedback)
Lees verder..

Opzij, opzij opzij...
Time Management.
Lees verder..

Zoeken

  Search  

In al onze trainingen ligt de nadruk op het aanleren van vaardigheden om optimale resultaten te behalen bij uw communicatie. Met goede communicatie bereikt u namelijk uw doelen.

Onze trainingen en workshops zijn voor een deel gestoeld op onder andere inzichten vanuit N.L.P. (Neuro Linguïstisch Programmeren), M.I. (Motivational Interviewing), R.E.T. (Rationele Effectiviteits Training), Systemisch werken (bedrijfsopstellingen) waarbij wij steeds weer de vertaalslag maken naar praktische toepassingen. Hierbij hebben wij de jarenlange ervaring vanuit het bedrijfsleven als lijdraad gebruikt.

Onze trainingen zijn voor iedereen toegankelijk en kunnen direct in de praktijk toegepast worden.

Wij maken tijdens onze trainingen géén gebruik van rollenspellen, wel zullen er effectieve en praktische oefeningen gedaan kunnen worden.

             Bedrijven 

        Kijk hier 

 Onderwijs / Kinderopvang

        Kijk hier 

     Zorg en non-profit

        Kijk hier