Populaire trainingen:

Er zijn geen vervelende klanten... 
Basis communicatie.
Lees verder..

Van je collega's moet je het hebben...!
Collegialiteit en omgaan met kritiek (feedback)
Lees verder..

Opzij, opzij opzij...
Time Management.
Lees verder..

Zoeken

  Search  

Horen zien en voelen..!... niet met praten...!

U heeft een goed product of dienst, u en uw (verkoop) medewerkers kunnen daar alles over vertellen. Maar is dit voldoende? Soms wel maar soms ook niet. U kunt zich afvragen hoe dit komt. Ligt dit aan de klant of aan de medewerker?

Wanneer het gesprek goed is verlopen wordt er vaak gesproken over een "klik". Een klik tussen twee partijen ontstaat voor het grootste deel onbewust.

De vraag is of we dit kunnen sturen? Het antwoord is ja! Iedereen heeft een eigen (onbewuste) manier waarop hij/zij het liefst communiceert, dit gebeurt zowel verbaal als non-verbaal. Als u volledige aansluiting vind bij uw klanten én uw communicatie hier eenvoudig op aanpast, dan zal de “klik” automatisch ontstaan. U zult met minder energie uw doel halen.


U krijgt o.a. antwoord op vragen als:

  • Hoe krijg ik de juiste aansluiting bij de klant?
  • Hoe sluit ik eenvoudig aan op het communicatie systeem van de klant met als resultaat dat ik met minder energie mijn doel haal?
  • Welke effecten hebben (onbewuste) filters op mij en de klant tijdens een gesprek? (verbaal en nonverbaal)
  • Welke effecten hebben woorden op ons?
  • Wat zijn dé 4 pijlers bij effectieve communicatie?


Overige informatie:
De Coers verzorgt deze leuke én doeltreffende communicatietraining waarbij u inzicht krijgt in onze hedendaagse communicatie. Eigenlijk het bewust worden van hoe we communiceren én wat de effecten hiervan kunnen zijn.

Deze training is voor iedereen toegankelijk, concreet en direct toepasbaar in de praktijk. Wij maken tijdens de trainingen géén gebruik van rollenspellen. Wel zullen er een aantal leuke en effectieve oefeningen gedaan worden.

Tijdens onze trainingen zult u worden bijgestaan door een gecertificeerde ervaren trainer met als specialiteit communicatievaardigheden. 


Zakelijk:

  • Groepsprijs: 1.300 euro exclusief btw, externe trainingslocatie en inclusief trainingsmap. Prijs is t/m 10 deelnemers, voor elke extra deelnemer wordt 85 euro berekend. 
  • Hoelang: Één dag. (ca. 7 uur). Deze training kan ook in twee separate dagdelen verzorgt worden. 
  • Voor wie: Iedereen die (dagelijks) met klanten werkt. 
  • Aantal deelnemers: minimaal 4 en maximaal 15 (bij meer deelnemers in overleg) 
  • Vooropleding gewenst: nee
  • Locatie: Bij u intern of op een externe locatie.
  • Mogelijkheden voor overdag, 's avonds, en in het weekend.
  • Dit betreft en in-company training.



 Terug  Contact