Er zijn geen vervelende klanten... Basis communicatie. Lees verder..
Van je collega's moet je het hebben...! Collegialiteit en omgaan met kritiek (feedback) Lees verder..
Opzij, opzij opzij... Time Management. Lees verder..
Communiceren met klanten:
- Een goed gesprek begint met...
- Er zijn geen vervelende klanten...!
Communiceren met collega's:
- Van je collega's moet je het hebben...!
- Één voor allen én allen voor één!
Voor leidinggevende:
- Ze doen niet wat ik wil...(Leidinggeven)
- 2 keer per jaar? (Functioneringsgesprekken voeren)
- Wat houdt je tegen? (Omgaan met weerstand en draagvlak creëren)
- We gaan het anders doen…
- Middel Management.
Overige:
- Opzij, opzij, opzij....(Time Management)
- Cariere maken met je ellebogen (Omgaan met Macht en Politiek)
- Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet... (Non-verbale communicatie en Lichaamstaal)
- Hoe sta ik ervoor? (Presenteren)
- Train de trainer.
Dit is slecht een greep uit ons aanbod.
Wilt u maatwerk, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Home