Effectief communiceren met klanten.
Met z'n allen 100% achter het bedrijf staan. Samen met uw medewerkers elke dag zorgen voor tevreden klanten. Uiteindelijk gaat het daarom nietwaar? Maar hoe verloopt dat vaak in de praktijk? Klanten worden nog wel eens als "vervelend" ervaren.
De vraag is: heeft de klant aangegeven dat hij vervelend WIL zijn? In de meeste gevallen natuurlijk niet. De klant heeft namelijk voor uw organisatie en product gekozen. Hoe zit dat dan...?
Tijdens onze communicatie maken we telkens gebruik van sterke onbewuste filters. Filters die we steeds weer inzetten waardoor het kan voorkomen dat uw medewerker op een andere "golflengte" dan uw klanten kunnen zitten. En dan maken uw klanten ook nog eens gebruik van eigen filters...
Welke filters hebben we? Wanneer gebruiken we deze? Hoe herken ik deze filters bij mijzelf en bij mijn gesprekspartner(s)? En belangrijk: hoe kan ik mijn communicatie moeiteloos laten aansluiten zodat er een goede relatie ontstaat en ik een tevreden klant heb? Daar gaat het tenslotte toch om?
De volgende onderwerpen komen aan bod:
- Welke filters gebruik ik (onbewust) tijdens mijn communicatie?
- Wat zijn de effecten van filters tijdens mijn communicatie (verbaal én non verbaal)?
- Hoe herken ik snel en eenvoudig filters bij mijn gesprekspartner(s)?
- Hoe sluit ik mijn communicatie aan op mijn gesprekspartner(s) met als resultaat dat ik met minder energie mijn doel haal?
- Wat zijn de vier belangrijkste pijlers bij effectief communiceren?
Overige informatie:
De Coers verzorgt deze leuke én doeltreffende communicatietraining waarbij u inzicht krijgt in onze hedendaagse communicatie. Eigenlijk het bewust worden van hoe we communiceren én wat de effecten hiervan kunnen zijn.
Deze training is voor iedereen toegankelijk, concreet en direct toepasbaar in de praktijk. Wij maken tijdens de trainingen géén gebruik van rollenspellen. Wel zullen er een aantal leuke en effectieve oefeningen gedaan worden.
Tijdens onze trainingen zult u worden bijgestaan door een gecertificeerde ervaren trainer met als specialiteit communicatievaardigheden.
Zakelijk:
- Groepsprijs: 1.300 euro exclusief btw, externe trainingslocatie en inclusief trainingsmap.Prijs is t/m 10 deelnemers, voor elke extra deelnemer wordt 85 euro berekend.
- Duur: één dag. (ca. 7 uur). Deze training kan ook in twee separate dagdelen verzorgd worden.
- Voor wie: iedereen die (dagelijks) met klanten werkt.
- Aantal deelnemers: minimaal 4 en maximaal 15 (bij meer deelnemers in overleg)
- Vooropleding vereist: nee
- Locatie: bij u intern of op een externe locatie.
- Mogelijkheden voor overdag, 's avonds en in het weekend.
- Dit betreft en in-company training.